Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Małopolski Oddział Wojewódzki w Krakowie
Sala Obsługi Klienta, która dotychczas funkcjonowała w budynku przy ul. Batorego 24, została przeniesiona do biurowca przy ul. Wadowickiej 8W. W nowym miejscu pracownicy małopolskiego NFZ i odwiedzający nas pacjenci mają do dyspozycji czterokrotnie większą przestrzeń. Na powierzchni ponad 400 m kw. udało się stworzyć 19 odpowiednio wydzielonych stanowisk bezpośredniej obsługi oraz dużą, wygodną poczekalnię z kącikiem dla dzieci i karmiących mam, stanowiskiem komputerowym, biletomatami i systemem informowania o zajmowanym miejscu w kolejce. Całość Sali Obsługi Klienta została przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Sala Obsługi Klienta rozpoczęła swoją pracę w nowej lokalizacji w poniedziałek 18 maja. Ze względu na obostrzenia wywołane epidemią koronawirusa, na razie przy Wadowickiej 8W będzie można jedynie zostawić dokumenty w specjalnej skrzynce podawczej (przeczytaj o ograniczeniu zakresu usług osobistych).
Na Sali Obsługi Klienta załatwisz sprawy z zakresu:
Możesz tam również skorzystać:
Sala Obsługi Klienta mieści się na parterze budynku przy ul. Wadowickiej 8W. Do nowej siedziby SOK z centrum Krakowa można w komfortowy sposób dotrzeć komunikacją miejską – w pobliżu znajduje się przystanek tramwajowy przy ul. Rzemieślniczej oraz przystanek autobusowy Rondo Matecznego. Przed budynkiem dla pacjentów przygotowano także miejsca parkingowe.
Sprawdź, jak dojedziesz do Sali Obsługi Klienta w nowej lokalizacji
Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Krakowie