Kontakt

Kontakt

Sala obsługi klientów - Kraków, ul. Wadowicka 8 W

  • Adres: ul. Wadowicka 8 W, 30-415 Kraków (przystanek tramwajowy Rzemieślnicza, przystanek autobusowy Rondo Matecznego)
  • Godziny pracy
    • poniedziałek: 8:00 - 17:00
    • wtorek: 8:00 - 16:00
    • środa: 8:00 - 16:00
    • czwartek: 8:00 - 16:00
    • piątek: 8:00 - 15:00

Uwaga! Pobieranie biletów kolejkowych z biletomatu jest blokowane każdego dnia na 10 minut przed zamknięciem.

Umów wizytę przez internet

Rezerwacji on-line podlegają wizyty związane z:

  • uzyskaniem Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego;
  • uzyskaniem bądź rejestracją formularzy „unijnych” serii E100 oraz dokumentów S1, S2, DA1;
  • potwierdzeniem zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • uzyskaniem informacji nt. skierowania na leczenie uzdrowiskowe;
  • zawarciem umowy dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego;
  • uzyskaniem informacji z jakiego powodu e-WUŚ wyświetla nas na „czerwono”, zasad realizacji świadczeń opieki zdrowotnej i kolejek oczekujących na świadczenia.

System umożliwia również sprawdzenie aktualnego stanu kolejek.

Sala obsługi klientów została dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Klienci mogą skorzystać z bezpłatnego parkingu (w tym miejsc dla osób z niepełnosprawnością) na tyłach budynku.

W sali obsługi klientów załatwisz sprawy z zakresu:

Informacji ogólnej

Informacji sanatoryjnej

Ubezpieczeń dobrowolnych

Internetowego Konta Pacjenta

Profilu zaufanego

Potwierdzania zleceń na wyroby medyczne

Wydawania kart EKUZ

Wydawania i rejestrowania formularzy unijnych

Obsługi aptek w zakresie umów na realizację recept

Obsługi osób uprawnionych w zakresie dostępu do systemów informatycznych NFZ oraz przydzielania zakresów numerycznych dla recept papierowych (dotyczy lekarzy, felczerów, pielęgniarek, położnych, farmaceutów)  

Możesz tam również skorzystać z porad doradców i edukatorów promocji zdrowia i podstawowych pomiarów medycznych.