Nasz Oddział

Małopolski Oddział Wojewódzki w Krakowie

Aktualności

Sala Obsługi Klienta małopolskiego NFZ oficjalnie otwarta

09-07-2020
W środę 8 lipca Adam Niedzielski, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia oficjalnie otworzył nową Salę Obsługi Klienta MOW NFZ, która powstała w budynku przy ul. Wadowickiej 8W.

- Sale Obsługi Klienta na naszych oczach zmieniają swój charakter. Stają się miejscem, gdzie pacjenci mogą uzyskać potrzebną im pomoc w poruszaniu się po publicznym systemie ochrony zdrowia oraz miejscem promowania profilaktyki zdrowotnej i rzetelnej wiedzy o zdrowym stylu życia. Sala Obsługi Klienta, która powstała w Krakowie, świetnie wpisuje się w tę strategię – podkreśla Adam Niedzielski, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia, który w środę 8 lipca br. gościł w stolicy Małopolski i oficjalnie zainaugurował pracę nowej Sali.

Sala Obsługi Klienta, która dotychczas funkcjonowała w budynku przy ul. Batorego 24, została przeniesiona do biurowca przy ul. Wadowickiej 8W. Nowe miejsce to 400 m kw. dostosowanych do potrzeb niepełnosprawnych, 19 stanowisk bezpośredniej obsługi, kącik dla dzieci, pokój dla matki z dzieckiem i wygodna poczekalnia. Ze względu na bezpieczeństwo odwiedzających nas Małopolan, obsługa nadal odbywa się z zachowaniem reżimu sanitarnego: do SOK są wpuszczane wyłącznie osoby z zasłoniętymi ustami i nosem, po zdezynfekowaniu rąk i z zachowaniem bezpiecznego dystansu. Osoby, które chcą umówić spotkanie na konkretny dzień i godzinę mogą to zrobić przez system rejestracji

Więcej profilaktyki

W SOK swoje miejsce znalazło również poszerzone stanowisko profilaktyki i informacji o zdrowiu, gdzie po zniesieniu obostrzeń związanych z ryzykiem epidemiologicznym, wszyscy zainteresowani przy okazji wizyty w Funduszu będą mogli wykonać proste badania profilaktyczne, skorzystać z analizy składu masy ciała, indywidualnych porad dietetyków czy konsultacji cyklicznie zapraszanych medyków i ekspertów zdrowego stylu życia.

 - W planach na najbliższe miesiące mamy również uruchomienie kiosku pomiarowego, gdzie będzie można samodzielnie się zważyć, zmierzyć, sprawdzić puls, temperaturę czy poziom ciśnienia – mówi dyrektor Fryźlewicz-Chrapisińska. - Co bardzo istotne, przestrzeń nowej Sali Obsługi Klienta jest pozbawiona jakichkolwiek barier architektonicznych i w całości przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych – dodaje.

Od 6 lipca Sala Obsługi Klienta MOW NFZ działa w pełnym zakresie

Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Fot. Małopolski...
Wszystkie aktualności