Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Małopolski Oddział Wojewódzki w Krakowie
Wszystkie sale i punkty obsługi NFZ opublikowały:
Dodatkowo wystawione są skrzynki na korespondencję, która jest obsługiwana na bieżąco.
Poniżej formy kontaktu w przypadku konkretnych usług.
Osoba, która wystawia zlecenie na wyroby medyczne, może je od razu potwierdzić elektronicznie. Pacjent otrzymuje wówczas numer zlecenia (telefonicznie, email lub SMS) i nie musi już go potwierdzać w NFZ. Może udać się z tym numerem bezpośrednio do apteki czy sklepu medycznego lub zamówić wyrób przez internet.
Jeśli potwierdzenie będzie w formie papierowej, trzeba je dodatkowo potwierdzić w NFZ. Obecnie robimy to drogą elektroniczną (skan przekazany e-mailem) lub poprzez wymianę korespondencji za pomocą skrzynki.
Wyroby medyczne - szczegółowe informacje
Zawieszamy rozpatrywanie korespondencji w sprawie leczenia uzdrowiskowego. Dokumenty w tej sprawie można dostarczyć po odwołaniu stanu epidemii i nie będzie miało to wpływu na kolejność rozpatrywania.
Sprawy związane z EKUZ załatwiamy przez e-mail, ePUAP, ewentualnie wymianę korespondencji za pomocą skrzynki.
Województwo Kujawsko-Pomorskie
Województwo Warmińsko-Mazurskie
Województwo Zachodniopomorskie
Skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta. Zadzwoń pod bezpłatny numer 800 190 590. Infolinia jest czynna całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Źródło: Centrala NFZ