Nasz Oddział

Małopolski Oddział Wojewódzki w Krakowie

Aktualności

Potwierdzanie profilu zaufanego i pomoc w aktywacji Internetowego Konta Pacjenta

Ważne!
11-01-2021

Od 11 stycznia br. wznawiamy potwierdzanie profilu zaufanego w salach obsługi klientów w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu i Nowym Targu. Na miejscu będzie można również uzyskać wskazówki dotyczące aktywacji Internetowego Konta Pacjenta.

Na powszechne szczepienie przeciwko COVID-19 możesz zapisać się między innymi przez Internetowe Konto Pacjenta (IKP). Jedną z możliwości logowania się na IKP jest logowanie przez profil zaufany. Jeśli go nie masz, zarejestruj wniosek o profil przez internet i przyjdź do naszej placówki od poniedziałku 11 stycznia, aby go potwierdzić.

Jak założyć profil zaufany
  • Wejdź na stronę Profilu Zaufanego 
  • Wypełnij dokładnie wszystkie pola, a następnie kliknij przycisk [Zarejestruj]. Twój wniosek o założenie profilu zaufanego zostanie wysłany automatycznie.
  • Udaj się do naszej placówki, aby potwierdzić swój profil. Masz na to 14 dni od zarejestrowania wniosku.

Profil zaufany potwierdzisz w:

  • Sali Obsługi Klienta MOW NFZ przy ul. Wadowickiej 8W w Krakowie - poniedziałek od 8:00 do 17:00, wtorek – czwartek od 8:00 do 16:00, piątek od 8:00 do 15:00
  • Delegaturze MOW NFZ w Tarnowie przy al. Solidarności 5-9 – poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00
  • Delegaturze MOW NFZ w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 52 - poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00
  • Delegaturze MOW NFZ w Nowym Targu przy ul. Jana Kazimierza 22 - poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00
Jak przebiega potwierdzanie profilu zaufanego w naszej placówce
  1. Nasz pracownik poprosi Cię o okazanie ważnego dokumentu tożsamości. Bez dokumentu tożsamości nie będziemy mogli potwierdzić Twojego wniosku.
    Dokument tożsamości to:
    • dla obywateli polskich: dowód osobisty, paszport oraz książeczka żeglarska, żołnierska karta tożsamości.
    • dla cudzoziemców: paszport, karta pobytu, dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.
  2. Pracownik wydrukuje złożony przez Ciebie wniosek i poprosi Cię o jego podpisanie.
  3. Twój profil zaufany zostanie w ten sposób potwierdzony. Będzie ważny przez 3 lata.
  4. Po potwierdzeniu profilu zaufanego możesz zalogować się na swoje Internetowe Konto Pacjenta. Jeśli nie masz pewności, jak to zrobić, nasz pracownik udzieli Ci potrzebnych informacji.
  5. Jeśli nie zdążysz potwierdzić profilu zaufanego w ciągu 14 dni od zarejestrowania, Twój wniosek straci ważność. Zaloguj się ponownie na stronie pz.gov.pl  i złóż kolejny wniosek.
Pomoc w logowaniu do IKP

Od poniedziałku 11 stycznia pracownicy naszych placówkach pomagają także zalogować się do Internetowego Konta Pacjenta.

Zasady bezpieczeństwa w placówce

W naszych placówkach przestrzegamy przepisów sanitarnych. Klienci muszą zasłonić usta i nos oraz zdezynfekować ręce. Środki do dezynfekcji znajdują się we wszystkich placówkach.

Wszystkie aktualności