Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Potwierdzanie profilu zaufanego i pomoc w aktywacji Internetowego Konta Pacjenta
Ważne!
11-01-2021
Od 11 stycznia br. wznawiamy potwierdzanie profilu zaufanego w salach obsługi klientów w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu i Nowym Targu. Na miejscu będzie można również uzyskać wskazówki dotyczące aktywacji Internetowego Konta Pacjenta.
Na powszechne szczepienie przeciwko COVID-19 możesz zapisać się między innymi przez Internetowe Konto Pacjenta (IKP). Jedną z możliwości logowania się na IKP jest logowanie przez profil zaufany. Jeśli go nie masz, zarejestruj wniosek o profil przez internet i przyjdź do naszej placówki od poniedziałku 11 stycznia, aby go potwierdzić.
Wypełnij dokładnie wszystkie pola, a następnie kliknij przycisk [Zarejestruj]. Twój wniosek o założenie profilu zaufanego zostanie wysłany automatycznie.
Udaj się do naszej placówki, aby potwierdzić swój profil. Masz na to 14 dni od zarejestrowania wniosku.
Profil zaufany potwierdzisz w:
Sali Obsługi Klienta MOW NFZ przy ul. Wadowickiej 8W w Krakowie - poniedziałek od 8:00 do 17:00, wtorek – czwartek od 8:00 do 16:00, piątek od 8:00 do 15:00
Delegaturze MOW NFZ w Tarnowie przy al. Solidarności 5-9 – poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00
Delegaturze MOW NFZ w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 52 - poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00
Delegaturze MOW NFZ w Nowym Targu przy ul. Jana Kazimierza 22 - poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00
Jak przebiega potwierdzanie profilu zaufanego w naszej placówce
Nasz pracownik poprosi Cię o okazanie ważnego dokumentu tożsamości. Bez dokumentu tożsamości nie będziemy mogli potwierdzić Twojego wniosku.
Dokument tożsamości to:
dla obywateli polskich: dowód osobisty, paszport oraz książeczka żeglarska, żołnierska karta tożsamości.
dla cudzoziemców: paszport, karta pobytu, dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.
Pracownik wydrukuje złożony przez Ciebie wniosek i poprosi Cię o jego podpisanie.
Twój profil zaufany zostanie w ten sposób potwierdzony. Będzie ważny przez 3 lata.
Po potwierdzeniu profilu zaufanego możesz zalogować się na swoje Internetowe Konto Pacjenta. Jeśli nie masz pewności, jak to zrobić, nasz pracownik udzieli Ci potrzebnych informacji.
Jeśli nie zdążysz potwierdzić profilu zaufanego w ciągu 14 dni od zarejestrowania, Twój wniosek straci ważność. Zaloguj się ponownie na stronie pz.gov.pl i złóż kolejny wniosek.
Pomoc w logowaniu do IKP
Od poniedziałku 11 stycznia pracownicy naszych placówkach pomagają także zalogować się do Internetowego Konta Pacjenta.
Zasady bezpieczeństwa w placówce
W naszych placówkach przestrzegamy przepisów sanitarnych. Klienci muszą zasłonić usta i nos oraz zdezynfekować ręce. Środki do dezynfekcji znajdują się we wszystkich placówkach.