Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Dla Świadczeniodawców
Komunikat w sprawie wniosków o uwzględnienie zmian struktury organizacyjnej podmiotów (zmiany rejestrowe)
W związku z pytaniami Świadczeniodawców dotyczącymi trybu zgłaszania i wprowadzania zmian w strukturze organizacyjnej (rejestrowej) podmiotów leczniczych, wynikających z zapisów ustawy o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. nr 112, poz. 654) uprzejmie informujemy, że w celu uwzględnienia powyższych zmian w umowie (w wersji elektronicznej i/lub papierowej), niezbędne jest przesłanie do MOW NFZ pisemnego wniosku Świadczeniodawcy, z dołączonym fragmentem aktualnego wypisu z księgi rejestrowej, uwidaczniającym dokonaną zmianę, potwierdzonym za zgodność przez Świadczeniodawcę.
Prosimy również o jednoznaczne zaznaczenie we wniosku, czy przedmiotowa zmiana wiąże się z faktyczną zmianą miejsca udzielania świadczeń, czy też nie.
Równocześnie odpowiednie zmiany komórek organizacyjnych należy wprowadzić w Portalu Świadczeniodawcy; po pozytywnym zweryfikowaniu wniosku przez MOW NFZ zostaną one uwzględnione w strukturze wersji elektronicznej umowy.
Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej