Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Komunikat informujący o sposobie składania wniosku o przeniesienie praw i obowiązków wynikających zawartej/tych umowy/umów
08-07-2013
Komunikat informujący o sposobie składania wniosku o przeniesienie praw i obowiązków wynikających zawartej/tych umowy/umów
Zgodnie z art. 155 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz.U. 2008, nr 164, poz. 1027 z zm.) „Jeżeli umowa o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej nie stanowi inaczej, przeniesienie na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z umowy wymaga pisemnej zgody dyrektora oddziału wojewódzkiego Funduszu”
Procedurę w tym zakresie wszczyna złożenie pisemnego wniosku skierowanego do Dyrektora MOW NFZ o wyrażenie zgody na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z umowy/umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.
Jednocześnie informuje się, iż integralną część wniosku stanowią dokumenty potwierdzające
m.in. spełnienie przez Nabywcę wszelkich warunków formalnych pozwalających na udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej oraz spełnianie wszelkich kryteriów merytorycznych analogicznych jak podlegające ocenie w postępowaniu w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.
Złożona dokumentacja winna być zgodna ze stanem faktycznym i prawnym.
Komplet wszystkich dokumentów należy złożyć nie później niż na jeden miesiąc przed planowaną datą przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.