Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Dla Świadczeniodawców
Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie uprzejmie informuje, iż w związku z koniecznością potwierdzenia przez Świadczeniodawcę informacji na jakie konto bankowe mają być przelane środki finansowe należne z tytułu podpisania aneksów rozliczeniowych i ugód za 2015 rok, koniecznym będzie przesłanie wniosku w sprawie rachunku bankowego. Wnioski te zostały już przygotowane i zawierają aktualny numer konta bankowego. Są dostępne w Portalu Świadczeniodawcy Moje podstawowe dane\ Zmiana kont bankowych dla umów na statusie „Oczekujący na weryfikację” z aktywnym linkiem „Otwórz” pozwalającym na wydruk dokumentu (po uprzednim sprawdzeniu prawidłowości numeru konta).
Wniosek należy przesłać (złożyć) w oryginale, podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania świadczeniodawcy (zgodnie z Ustawą o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011 r., Dz. U. z 2011 r., nr 112, poz. 654) oraz zawierać stosowne pieczęcie (pieczęć imienną oraz pieczęć podmiotu leczniczego). Wniosek przesłany tylko faxem oraz niekompletny (nie zawierający wszystkich podpisów i pieczęci) pozostanie bez rozpatrzenia. Przesłanie powyższych wniosków jest konieczne, abyśmy mogli udostępnić Państwu elektroniczne wersje aneksów rozliczeniowych i ugód.
W przypadku, gdy numer rachunku bankowego nie jest aktualny lub świadczeniodawca chce zmienić numer rachunku na jaki mają zostać przelane środki finansowe, prosimy bezpośredni o kontakt z Działem Obsługi Umów (numery telefonów poniżej).
Procedura zatwierdzania wniosków w sprawie ustalania i zmiany numeru rachunku bankowego wynika z zarządzenia nr 60/2011/BK Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 10 października 2011 roku w sprawie procedury ustalania oraz zmiany numeru rachunku bankowego świadczeniodawców, podmiotów prowadzących apteki lub punkty apteczne, zagranicznych podmiotów udzielających świadczeń opieki zdrowotnej oraz pozostałych kontrahentów (z późn. zm.).
Wnioski w sprawie rachunku bankowego należy przesłać do MOW NFZ także w sytuacji, kiedy numer rachunku bankowego nie uległ zmianie.
Wydział Organizacyjny, Kadr i Szkoleń, Dział Obsługi Umów
Tel. 12 2988 125, -187, -220