Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Komunikat dla Świadczeniodawców realizujących umowy w rodzaju zaopatrzenie w wyroby medyczne będące PRZEDMIOTARMI ORTOPEDYCZNYMI
08-02-2013
Komunikat dla Świadczeniodawców realizujących umowy w rodzaju zaopatrzenie w wyroby medyczne będące PRZEDMIOTARMI ORTOPEDYCZNYMI I ŚRODKAMI POMOCNICZYMI – dokonywanie zmian w umowach i załącznikach do umowy ZPO
W nawiązaniu do komunikatu z dnia 05.03.2010r. (http://www.nfz-krakow.pl/index.php?com=komunikaty&id=974) który zostaje anulowany z dniem ogłoszenia niniejszego, Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie przypomina o sposobie dokonywania zmian w umowach i załącznikach do umowy w rodzaju zaopatrzenie w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi oraz środkami pomocniczymi.
Za pośrednictwem Portalu Potencjału można dokonać niezbędnych w procesie aneksowania umów zmian takich elementów jak: asortyment, harmonogram pracy, wykaz personelu, zmiana miejsc wykonywania świadczeń, zmiana wykazu podwykonawców oraz dodanie nowego zakresu świadczeń.
Wprowadzenie nowych zakresów świadczeń do zawartych umów oraz dodanie przez świadczeniodawcę nowych punktów sprzedaży / podwykonawców, odbywa się również za pośrednictwem aplikacji Ofertowanie, po uprzednim naniesieniu odpowiednich zmian w danych zawartych w Portalu Potencjału.
Po dokonaniu wszystkich zmian dotyczących asortymentu w Portalu Potencjału, należy przygotować w formie wydruku, zgodnie z ustalonym formatem (wzór tabeli dołączony do komunikatu), zestawienie wszystkich zmian, jakie zostały wprowadzone w zestawach produktów handlowych oraz wypełnić „Wniosek o podpisanie aneksu do umowy ZPO – zmiana asortymentu” (załączony poniżej). W przypadku innych zmian w umowie i/lub w załącznikach dokonywanych w procesie aneksowania umów, należy korzystać ze wzoru „Wniosku o podpisanie aneksu do umowy ZPO – pozostałe zmiany z wyjątkiem zmian asortymentu” (jak w załączeniu) oraz odpowiednich do nich załączników z wykazami wprowadzonych zmian, które należy przygotować w formie wydruku, zgodnie z ustalonym formatem (wzory tabeli dołączone do komunikatu)
Dokładniejsze informacje dotyczące sposobu wprowadzania do umów nowych produktów handlowych znajdują się w instrukcji dołączonej poniżej do komunikatu.