Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej MOW NFZ przypomina, że zgodnie z §10 Ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (stanowiących załącznik do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 maja 2008r., Dz. U. Nr 81, poz. 484) wszelkie zmianyw zawartych umowach, dotyczące:
- Harmonogramów pracy
- Wykazu personelu
- Wykazu sprzętu
- Wykazu podwykonawców
powinny być zgłaszane za pomocą dedykowanego serwisu internetowego (Portal Potencjału).
W związku z powyższym, nie istnieje potrzeba przesyłania powyższych zgłoszeń do MOW NFZ w formie pisemnej; natomiast wszelkie zmiany, w tym już zgłoszone w formie pisemnej, powinny zostać przekazane do MOW NFZ w formie odpowiednich wniosków portalowych.
Jednocześnie przypominamy, że zgłaszane zmiany nie mogą skutkować stanem, w którym nie są spełnione warunki wymagane dla realizacji umowy, określone w przepisach szczegółowych, jak również oznaczać pogorszenia warunków realizacji umowy w stosunku do zadeklarowanych w ofercie, a które decydowały o jej wyborze w postępowaniu konkursowym.
Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej