Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Dla Świadczeniodawców
Aktualizacja danych w elektronicznych wersjach umów na rok 2015
W związku z automatycznym tworzeniem szablonów umów na 2015 rok, Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie zwraca się z prośbą o sprawdzenie skopiowanych danych dotyczących potencjału wykonawczego w obecnych umowach, pod kątem ich zgodności ze stanem faktycznym oraz zapisami aktualnie obowiązujących aktów prawnych;
a w szczególności danych dotyczących:
- średniotygodniowego wymiaru zatrudnienia personelu lekarskiego w przypadku umów w rodzaju SZP,
- personelu i jego harmonogramu - czy w umowie nie występuje personel już nie udzielający świadczeń lub czy nie jest go za dużo w stosunku do liczby etatu przeliczeniowego (w przypadku STM)
- zasobów sprzętowych (czy wykazywany sprzęt znajduje się w aktualnych zasobach świadczeniodawcy w ilości zgodnej z wykazaną w umowie)
- miejsc udzielania świadczeń (czy wykazane jest umowie każde miejsce, w którym są udzielane świadczenia, w szczególności filie zakładu jeżeli są w nich udzielane świadczenia)
- występujących w umowie komórek organizacyjnych czy wszystkie są zgodne z aktualnymi danymi rejestrowymi (kody resortowe, adresy) - kodów resortowych i ich zgodności z właściwym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia
- danych podwykonawców (zwłaszcza w przypadku AOS, zaktualizowanie bazy danych podwykonawców)
- zachowania rozdzielności sprzętu i personelu do realizacji świadczeń w kilku zakresach, zgodnie z planem pracy komórek organizacyjnych świadczeniodawcy (dot. REH – komunikat z dnia 11 kwietnia 2014r.)
Sprawdzenia aktualności danych i ew. zgłaszania zmian prosimy dokonać w terminie do dnia 06.02.2015 rok.
W przypadku braku konieczności zgłaszania zmian (dane w umowie odzwierciedlają stan faktyczny) lub w przypadku zakończenia aktualizacji danych poprzez przekazanie zgłoszeń zmian do umowy prosimy o potwierdzenie tego faktu w wiadomości zwrotnej. Na podstawie tej informacji wygenerowane zostaną załączniki do umów.
Jednocześnie informujemy, że zgłaszane zmiany w umowach nie mogą pozostawać w sprzeczności z warunkami wymaganymi określonymi w odpowiednich aktach prawnych (w szczególności rozporządzeniach Ministra Zdrowia oraz Zarządzaniach Prezesa NFZ) oraz pogarszać warunków realizacji umowy w stosunku do wcześniej obowiązujących.
Poniżej Telefony WSOZ:
POZ - tel. (12) 29 88 168,177
PRO - tel. (12) 29 88 122
SPO - tel. (12) 29 88 162
OPH - tel. (12) 29 88 135
REH - (12) 29 88 205
PSY - (12) 29 88 160
STM - (12) 29 88 179, 180
AOS - (12) 29 88 153, 274, 169, 171
SZP – (12) 29 88 107, 172