Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Wszystkie wizyty będą odbywać się z zachowaniem ścisłego reżimu sanitarnego. Na salę obsługi klienta wejdą jedynie osoby z zasłoniętymi ustami i nosem, po zdezynfekowaniu rąk. Stanowiska do obsługi klientów będą oddalone od siebie o minimum dwa metry. Po zakończeniu spotkania z każdym pacjentem stanowisko, w tym przesłona chroniąca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.
Przy każdym stanowisku może przebywać tylko jedna osoba, a przyjmowani będą jedynie ci pacjenci, którzy wcześniej umówią wizytę za pośrednictwem internetu. Żeby skorzystać z tego rozwiązania, wystarczy wejść na stronę rejestracja.nfz-krakow.pl, wskazać rodzaj sprawy, jaką chcemy załatwić i wybrać dogodny termin wizyty.
Na stronie internetowej MOW NFZ www.nfz-krakow.pl opublikowaliśmy praktyczną listę numerów telefonów i adresów e-mail, za pośrednictwem których można załatwić sprawę bez konieczności wychodzenia z domu. Ponadto do dyspozycji jest elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP MOW NFZ (dla posiadaczy Profilu Zaufanego, czyli elektronicznego potwierdzenia tożsamości).
Przywrócenie pełnej działalności sal obsługi klientów będzie uzależnione od aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce. O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco.
Przypominamy, że sala obsługi klienta MOW NFZ mieści się obecnie przy ul. Wadowickiej 8W. W nowe miejsce można w komfortowy sposób dotrzeć komunikacją miejską – w pobliżu znajduje się przystanek tramwajowy: Rzemieślnicza i autobusowy: Rondo Matecznego. Zaś na podróżujących samochodem przed budynkiem czekają miejsca parkingowe.