Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:
Uwaga! Pobieranie biletów kolejkowych z biletomatu jest blokowane każdego dnia na 30 minut przed zamknięciem.
Jak dotrzeć do naszej sali obsługi klientów:
Najbliższe przystanki: przystanek tramwajowy Rzemieślnicza oraz przystanek autobusowy Rondo Matecznego.
Po dotarciu do budynku BUMA SQUARE pozostało ci jeszcze ok. 200 metrów, aby do nas dotrzeć. Nasz budynek znajduje się z tyłu, za budynkiem BUMA SQUARE. Idź prosto chodnikiem przy budynku, który biegnie wzdłuż drogi wewnętrznej, wyłożonej kostką brukową. Kiedy będziesz naprzeciwko głównego wejścia do MOW NFZ, skręć w prawo i dojdź do znajdującego się w połowie parkingu przejścia dla pieszych, zakończonego schodami na platformę. Platforma biegnie wzdłuż budynku, gdzie znajduje się sala obsługi klientów MOW NFZ. Po wejściu na schody, skręć w lewo. Do MOW NFZ prowadzą ostatnie, oznaczone naszym logo drzwi.
Klienci MOW NFZ mogą korzystać z bezpłatnego parkingu z tyłu budynku mieszczącego salę obsługi klientów. Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, które dojeżdżają samochodem, przygotowaliśmy specjalnie wyznaczone miejsca parkingowe. Od ulicy Wadowickiej kieruj się wzdłuż budynku BUMA SQUARE, następnie skręć w lewo i objedź budynek sali z lewej strony. Po zaparkowaniu samochodu w wyznaczonym miejscu podjedź pod oznaczone drzwi, które prowadzą do sali obsługi klientów. Pracownik ochrony otworzy je i pomoże we wjeździe do poczekalni naszej sali.
Sala obsługi klientów jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Umów wizytę w sali obsługi klientów przez internet
Rezerwacji on-line podlegają wizyty związane z:
System umożliwia również sprawdzenie aktualnego stanu kolejek.
Sala obsługi klientów została dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Klienci mogą skorzystać z bezpłatnego parkingu (w tym miejsc dla osób z niepełnosprawnością) na tyłach budynku.
Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:
W celu zapewnienia Państwu komfortu obsługi, przed odwiedzeniem Terenowego Punktu Obsługi Klientów, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, żeby upewnić się, czy w danym dniu punkt jest otwarty.
Sprawy dotyczące zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne wymagające potwierdzenia przez NFZ, można załatwić również, przesyłając zdjęcie lub dane dotyczące zlecenia na adres mailowy .
Terenowy Punkt Obsługi Klientów – Olkusz
ul. Bylicy 1 parter, pok. nr 312
32-300 Olkusz
godziny otwarcia:
tel. 32 645 42 21
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Myślenice
SP Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 2, budynek nr 5, parter pok. nr 17
32-400 Myślenice
godziny otwarcia:
tel. 12 272 40 76
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Chrzanów
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
ul. Sokoła 19, I piętro pok. nr 18
32-500 Chrzanów
godziny otwarcia:
tel. 32 623 22 95
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Oświęcim
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Wysokie Brzegi 4, budynek administracji - parter
32-600 Oświęcim
godziny otwarcia:
tel. 33 842 24 23
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Wadowice
ul. Karmelicka 5, parter pok. nr 126
34-100 Wadowice
godziny otwarcia:
tel. 33 873 80 57
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Sucha Beskidzka
ZOZ w Suchej Beskidzkiej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka
godziny otwarcia:
tel. 33 874 24 84
Uwaga, awaria telefonu stacjonarnego, naprawa usterki potrwa do 21.11.2024 r.
Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Brzesko
Starostwo Powiatowe
ul. Wyszyńskiego 6, parter
32-800 Brzesko
godziny otwarcia:
tel. 14 663 20 70
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w sali obsługi klientów Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Wadowickiej 8W w Krakowie.
Na stanowisku:
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów: