Kontakt

Kontakt

Obsługa klientów Małopolskiego OW NFZ

Obsługa klientów w sali obsługi klientów, Delegaturach oraz Punktach Obsługi Klientów Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

Sala obsługi klientów Małopolskiego OW NFZ

Sala obsługi klientów w Krakowie:

  • Adres: ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków (przystanek tramwajowy Rzemieślnicza, przystanek autobusowy Rondo Matecznego).

Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:

  • w poniedziałki od 8:00 do 18:00
  • od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00

Uwaga! Pobieranie biletów kolejkowych z biletomatu jest blokowane każdego dnia na 30 minut przed zamknięciem.

Jak dotrzeć do naszej sali obsługi klientów:

Najbliższe przystanki: przystanek tramwajowy Rzemieślnicza oraz przystanek autobusowy Rondo Matecznego.

Po dotarciu do budynku BUMA SQUARE pozostało ci jeszcze ok. 200 metrów, aby do nas dotrzeć. Nasz budynek znajduje się z tyłu, za budynkiem BUMA SQUARE. Idź prosto chodnikiem przy budynku, który biegnie wzdłuż drogi wewnętrznej, wyłożonej kostką brukową. Kiedy będziesz naprzeciwko głównego wejścia do MOW NFZ, skręć w prawo i dojdź do znajdującego się w połowie parkingu przejścia dla pieszych, zakończonego schodami na platformę. Platforma biegnie wzdłuż budynku, gdzie znajduje się sala obsługi klientów MOW NFZ. Po wejściu na schody, skręć w lewo. Do MOW NFZ prowadzą ostatnie, oznaczone naszym logo drzwi.

Klienci MOW NFZ mogą korzystać z bezpłatnego parkingu z tyłu budynku mieszczącego salę obsługi klientów. Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, które dojeżdżają samochodem, przygotowaliśmy specjalnie wyznaczone miejsca parkingowe. Od ulicy Wadowickiej kieruj się wzdłuż budynku BUMA SQUARE, następnie skręć w lewo i objedź budynek sali z lewej strony. Po zaparkowaniu samochodu w wyznaczonym miejscu podjedź pod oznaczone drzwi, które prowadzą do sali obsługi klientów. Pracownik ochrony otworzy je i pomoże we wjeździe do poczekalni naszej sali.

Sala obsługi klientów jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Umów wizytę w sali obsługi klientów przez internet 

Rezerwacji on-line podlegają wizyty związane z:

  • uzyskaniem Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego;
  • uzyskaniem bądź rejestracją formularzy „unijnych” serii E100 oraz dokumentów S1, S2, DA1;
  • potwierdzeniem zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • uzyskaniem informacji nt. skierowania na leczenie uzdrowiskowe;
  • zawarciem umowy dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego;
  • uzyskaniem informacji z jakiego powodu e-WUŚ wyświetla nas na „czerwono”, zasad realizacji świadczeń opieki zdrowotnej i kolejek oczekujących na świadczenia.

System umożliwia również sprawdzenie aktualnego stanu kolejek.

Sala obsługi klientów została dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Klienci mogą skorzystać z bezpłatnego parkingu (w tym miejsc dla osób z niepełnosprawnością) na tyłach budynku.

Delegatury

  • Delegatura w Nowym Sączu
    ul. Jagiellońska 52, 33-300 Nowy Sącz, tel. 18 44 22 300
  • Delegatura w Nowym Targu
    ul. Jana Kazimierza 22, 34-400 Nowy Targ, tel. 18 26 46 282
  • Delegatura w Tarnowie
    al. Solidarności 5-9, 33-100 Tarnów, tel. 14 69 63 155

Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:

  • w poniedziałki od 8:00 do 18:00
  • od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00

Terenowe punkty obsługi

W celu zapewnienia Państwu komfortu obsługi, przed odwiedzeniem Terenowego Punktu Obsługi Klientów, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, żeby upewnić się, czy w danym dniu punkt jest otwarty.

Sprawy dotyczące zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne wymagające potwierdzenia przez NFZ, można załatwić również, przesyłając zdjęcie lub dane dotyczące zlecenia na adres mailowy .

Terenowy Punkt Obsługi Klientów – Olkusz
ul. Bylicy 1 parter, pok. nr 312
32-300 Olkusz
godziny otwarcia:

  • wtorek, czwartek 8:00 - 15:00     
  • środa, piątek  8:00 - 14:00 

tel. 32 645 42 21

Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Myślenice
SP Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 2, budynek nr 5, parter pok. nr 17
32-400 Myślenice
godziny otwarcia:

  • poniedziałek - piątek  8:00 - 15:00

tel. 12 272 40 76

Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Chrzanów
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego   
ul. Sokoła 19, I piętro pok. nr 18                           
32-500 Chrzanów
godziny otwarcia:

  • poniedziałek - piątek 8:00 - 15:00

tel. 32 623 22 95

Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Oświęcim
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Wysokie Brzegi 4, budynek administracji - parter
32-600 Oświęcim
godziny otwarcia:

  • poniedziałek - piątek 8:00-15:00

tel. 33 842 24 23

Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Wadowice
ul. Karmelicka 5, parter pok. nr 126
34-100 Wadowice
godziny otwarcia:

  • poniedziałek - piątek  8:00 - 15:00

tel. 33 873 80 57

Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Sucha Beskidzka
ZOZ w Suchej Beskidzkiej 
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka
godziny otwarcia:

  • poniedziałek - piątek 8:00 – 15:00

tel. 33 874 24 84

Uwaga, awaria telefonu stacjonarnego, naprawa usterki potrwa do 21.11.2024 r.

Terenowy Punkt Obsługi Klientów - Brzesko
Starostwo Powiatowe 
ul. Wyszyńskiego 6, parter
32-800 Brzesko
godziny otwarcia:

  • poniedziałek - piątek 8:00 - 15:00

tel. 14 663 20 70

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w sali obsługi klientów Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Wadowickiej 8W w Krakowie.

Na stanowisku:

  • doradca klienta:
    • udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
    • doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów: