Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Numer dla osób dzwoniących z zagranicy:
(+48) 22 125 66 00
(połączenia płatne zgodne z cennikiem operatora)
Infolinia jest dostępna pod bezpłatnym, całodobowym numerem TIP: 800 190 590.
Po połączeniu z infolinią wybierz – 1 (połączenie z konsultantem Narodowego Funduszu Zdrowia), następnie wybierz – 3.
Na infolinii KSO dowiesz się:
Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim.
Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl
Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy
Całodobowo możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego
Wideoczat z tłumaczem języka migowego
Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta
Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na . Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.
Możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta
Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku
Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, e-mail, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.